پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۱۹
کد خبر: ۱۴۰۳۸۷
|
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱

پنجمین همایش فرهنگ و خانواده در فرهنگسرای خانواده

پنجمین همایش فرهنگ و خانواده با حضور اساتید مطرح در حوزه روانشناسی و خانواده روز دوشنبه ۱۵ مرداد ماه ساعت ۱۵ در فرهنگسرای خانواده برگزار می شود.

پنجمین همایش فرهنگ و خانواده در فرهنگسرای خانوادهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ در این همایش غلامعلی افروز (استاد ممتاز دانشگاه تهران)، ناصرالدین کاظمی(نایب رئیس انجمن علمی کودکان استثنایی)، حمید پیروی (رئیس مرکز مشاوره دانشگاه علوم پزشکی ایران" و فرهاد چنگیزی(روانشناس) به سخنرانی پیرامون موضوع «خود مراقبتی» اختصاص دارد.

 خود مراقبتی از جمله اقدامات و فعالیت‌های آگاهانه، آموخته شده و هدفداری است که هر فرد به منظور حفظ حیات و تأمین، حفظ و ارتقای سلامت خود و خانواده انجام می‌دهد تا سالم بماند، از سلامت جسمی و روانی خود حفاظت کند، نیازهای اجتماعی خود را برآورده سازد، از بیماری ها یا حوادث پیشگیری کند، از ناخوشی ها و بیماری های مزمن مراقبت و نیز سلامت خود را بعد از بیماری حفظ کند.

این همایش از سوی مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره احیا و همکاری فرهنگسرای خانواده برگزار می شود. علاقه‌مندان برای حضور در برنامه یاد شده می‌توانند به فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسد‌آبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88717195،۰۹۰۳۲۰۲۹۲۳۶ ،۸۶۰۱۶۸۲۷تماس بگیرند.

نظر شما